donderdag 24 mei 2012

Romantic and Chic



Hallo lieve bloggers,

Wat is het heerlijk warm he? Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige blogpost. Ik had de laatste dagen niet zoveel om te laten zien en was niet zo lekker. Ik ben morgen en zaterdag te vinden bij de Hobbyschuur in Ede. 

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien.


Het mooie design papier is van Magnolia. Verder heb ik gebruik gemaakt van wat nestabilities, kraft karton en bloemen.

Kant en lint maken het geheel romantisch. Tilda komt uit een eerdere serie van magnolia, maar ik vind haar zo lief met die mooie roosjes.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Midweek Magnolias ( Romantic and Chic)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke




Geen opmerkingen: