dinsdag 15 mei 2012

Butterflies



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaart. Ik heb deze kaart vandaag gemaakt en heb gebruik gemaakt van een oudere Tilda van Magnolia: Tilda as butterfly uit de serie Chasing Butterflies Collection.



Ik heb het designpapier van Prima Marketing Fairy Flora gebruikt. De vlinderstans van Tim Holtz en een Doo Hickey Dies van Magnolia. De blaasjes zijn nieuwe creatables van Mariannedesign. Ik heb deze ronde kaart op een nieuwe standaart van JoyCrafts geplaatst.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Dutch Magnolia Lovers (Back in time en Fotocollage)
Simply Magnolia (A card, but not a square)
Bunny Zoe's Crafts (Anything Goes)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens jullie allemaal een hele fijne avond toe.

Groetjes van Ineke



Geen opmerkingen: