dinsdag 30 oktober 2012

CGALLENGE # 44


 Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer. Vandaag begint er een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:

~ Alter een home decoratie (kaars, box, fotolijstje e.d.) ~
~ Gebruik een Magnolia stempel (Tilda of Edwin) ~

Ik heb een hanger gepimpt. Een houten hart.


Ik heb hiervoor Tilda gebruikt uit de serie Summer Memories Collection.

De bloemetjes heb ik gemaakt van koffiefilters met een malletje van JoyCrafts 600/0024.
De blaadjes onder de bloemetjes zijn van een mal van Lin en Lene 1201/0028 en de blaadjes onder Tilda komen van een floral flourishes 6003/0001.

Ga ook eens op het blog kijken naar de schitterende creaties van de andere dames. Er loopt ook nog een leuke candy tot en met eind van deze week.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.


Geen opmerkingen: