donderdag 3 mei 2012

Happy everything



Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Dank jullie wel hiervoor.
Vandaag ben ik er weer met een kaartje en ik wil deze kaart mee laten doen aan een speciale candy die bij Nicole op haar blog staat. Nicole mag namelijk een compleet set flexmarkers cadeau geven (92 stuks). 

Wat je hier voor moet doen kan je hier vinden,

Ik heb deze kaart gemaakt


De lieve Tilda komt uit de serie Sweet Crazy Love van Magnolia. 
De tekst is een stempel van Lily of the valley.
Het mooie designpapier is van Wild Rose Studio - Butterfly Garden.


Ook heb ik een randpons van Martha Stewart gebruikt. De mooie swirls komen van een mal van memorybox.

Ik heb deze kaart gemaakt volgens onderstaande sketch.

Ga dus snel kijken bij Nicole op haar blog en doe gezellig mee.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke




Geen opmerkingen: