zondag 1 januari 2012

You are my heart


Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie allereerst allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toe wensen. Ik hoop dat het voor iedereen een goed jaar mag worden.

Ook mag ik vandaag gastdesigner zijn bij The Dutch Magnolia Chickies.



De opdracht is verzonnen door Yvonne en luidt:

"Voor deze Challenge wil ik graag een creatie zien, die geen kaart is. Alles mag, doosjes, labels, projectjes, maar geen kaart. En uiteraard moet er een stempel van magnolia op staan."

Ik heb voor deze challenge een boek gemaakt met de stempels van Tim Holtz.




Het mooie designpapier wat ik binnen in heb gebruikt is van Magnolia. Deze mooie en lieve Tilda's komen uit de nieuwste serie van Magnolia: Sweet Crazy Love Collection 2012.



De harten zijn ook van Magnolia, evenals de kleine bloemetjes.

In het kleine doosje zitten 4 waxine lichtjes. Ook de tekststempel en love stempel zijn van Magnolia.



Ik heb de Tilda's ingekleurd met distress inkt. Wat strassteentjes gebruikt en de kleine harten heb ik gestempeld met blanke inkt, embossingpoeder erop en bewerkt met de heattool.



Voor om de omslag heb ik een mal van Tim Holtz gebruikt. Ik hoop dat jullie mijn bijdrage leuk vinden. Ik vond het heel leuk om te doen. Ga ook eens kijken op het blog wat de andere dames van het team voor deze Challenge gemaakt hebben.

Ook heb ik afgelopen week de candy gewonnen bij Mandy. Hartelijk dank Mandy voor de mooie stempel die ik gisteren mocht ontvangen.



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne Nieuwjaarsdag toe en veel liefs.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: