zaterdag 5 mei 2012

Dikke kus



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer. Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Dank jullie wel.

Vanavond ben ik er weer met een kaart. Het is een bloemmodel en dit model kan je vinden op het Cards etc Euro Blog. Dit model is hier te koop voor € 1,00. Ik vond hem erg leuk. Dit is het resultaat geworden.


Ik heb voor deze kaart het nieuwe papier van Magnolia gebruikt. Ook Tilda komt uit de nieuwste serie van Magnolia - Summer memories Collection - Pearl Tilda.

De mooie boot is een CreaTable van Mariannedesign LR0199. De swirls zijn van een mal van memorybox. De tekst is van Mariannedesign EC0138.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Just Magnolia (Anything Goes with option Swirls and Pearls)

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne zaterdagavond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke





Geen opmerkingen: