maandag 14 mei 2012

Een Heerlijke dag gewenst



Hallo lieve bloggers,

Vandaag ben ik er weer met een easelkaart, die ik uit een GoKreate mal heb gestanst.


Het schitterende designpapier is van Majadesign. Ik voor deze kaart een echte keukenprinses met sterren op haar naam gebruikt: de burger Tilda uit de Summer Memories Collection 2012 van Magnolia. Ook de barbeque  komt uit deze serie.



Het hekje, vlinders, swirl, fairytale tag en de round talk zijn van Magnolia, de takjes zijn van Mariannedesign. De sterren zijn ook van Magnolia en heb ik bewerkt met embossingpoeder.
Het tekststempel is van Mariannedesign.


Verder heb ik van dat mooie rozenlint gebruikt


en wit kant



Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

TOMIC (Bingo: DooHickey Die - Flowers - Embossing heat or dry)
Just Magnolia (More than one stamp)

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie een hele fijne maandag toe.

Groetjes van Ineke


Geen opmerkingen: