zondag 13 mei 2012

CHALLENGE #32



Hallo lieve bloggers,

Her ben ik weer vandaag, want ook is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:
- Maak een kaart met minimaal 1 ding van elke rij
Dit mag horizontaal/verticaal/diagonaal....

- Gebruik een Magnoliastempel

Ik heb voor deze kaart gekozen:

Blauw, parels en bloemen


Het designpapier is van Majadesign. Verder heb ik een rand- en hoekpons gebruikt van Martha Stewart, Creatables(LR0192 en LR0157) en een Craftable(CR1201) van Mariannedesign.

Tilda komt uit de serie So Snowy, So Jolly & under the Mistletoe Stamp Collection 2009 van Magnolia en is de Tilda with vintage roses

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne zondagavond.

Heel veel liefs van Ineke


Geen opmerkingen: