maandag 1 april 2013

Bedankt voor je vriendschap



Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor jullie trouwe bezoekjes en lieve reacties. Zoveel als er even langs komen, daar word ik helemaal blij van.

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje met Tilda van Magnolia zien. Ik heb voor de vorm van de kaart een GoKreate mal gebruikt.


  Ook heb ik 2 mallen van de nestabilities gebruikt en verder wat mooie mallen van JoyCrafts. Ik vind de bloemen ook zo geweldig leuk om mee te werken. Ik heb bij deze kaart floral flourishes 6002/0157 gebruikt. Ook de mooie swirl 6002/0163 vind ik erg mooi. Achter de bloem komen nog takjes van kraft paper 6003/0032 vandaan.
De tekststempels zijn helemaal nieuw 6410/0020 en heb ik gestempeld op een label van Kymia.
De leuke vlindertjes komen van een mal van Cheery Linn.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne 2e paasdag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.


Geen opmerkingen: