woensdag 2 mei 2012

CHALLENGE #9 Midweek Magnolia's



Hallo lieve bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de Midweek Magnolia's en ik mag deze week nog een keertje gastdesigner zijn.

De opdracht is deze week:

May Flowers


Tilda with daisy komt uit de serie Sweet Crazy Love van Magnolia. Ook de tekst is van Magnolia.
Het schitterende designpapier is van Piondesign. Verder heb ik van allerlei soorten bloemen gebruikt.

Ga ook eens op het blog van de Midweek Magnolia's kijken wat voor mooie creaties de DT leden hebben gemaakt. Ik vond het fantastisch leuk om mee te doen deze 2 weken als gastdesigner. Hartelijk dank lieve allemaal dat dit mocht.

Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: