zondag 4 december 2011

Seasons's Greetings



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje, die ik vandaag heb gemaakt. Dit is echt een hele witte kaart, die ik met behulp van een designable (DS0912) van Mariannedesign heb uitgesneden.



Tilda (Lucia Tilda) is van de serie kerststempels van vorig jaar (Merry little Christmas). Ik heb de sterren gebruikt van de memorybox mal, de achtergrond met het dorpje is een oudere embossingmal van de Cuttlebug, de denneboom is van Mariannedesign.
Ik heb de rand van de kaart bewerkt met een randpons van Martha Stewart.

De tekststempel is van Majadesign.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:
Totally Tilda Challenge (white on white)
Just Magnolia (Anything goes with the option of sparkle).
Bunny Zoe's Crafts (Anything Christmas with Pearls)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Ik wens jullie een fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: