woensdag 21 december 2011

Merry Christmas



Hallo lieve bloggers,

Allereerst wil ik jullie hele goede Kerstdagen en een Voorspoedig, Gezond en Creatief 2012 toewensen. Nog een paar dagen en dan is het al Kerst.

Vanavond ben ik er weer met een kaartje. Weer die lieve Tilda, ik heb een zwak voor deze Tilda. Ik vind haar zo lief met dat cadeautje achter haar rug.



Het designpapier is van Magnolia. Ook de sterren en de tags zijn van Magnolia. De grote sneeuwvlok is een snij en embossingmal van de Cuttlebug. De kleine sneeuwvlok is van Mariannedesign.

Het tekststempel is ook van Magnolia.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:
TOMIC (Snowflake Symphony in purple)
Addicted to Stamps (Snowflakes)
Magnolia Stamp lovers (Winter Wonderland)
Just Magnolia (Colour Challenge - White Plus One Other Colour)
Magnolia Mania (Sterne/Stars)

Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden. Ik wens jullie een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke


Geen opmerkingen: