zondag 11 december 2011

CHALLENGE #21




Hallo lieve bloggers,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:

- Maak een kaartje in de kleuren wit met goud of wit met zilver.
- Gebruik een kerst Edwin of Tilda op je kaart.



Als achtergrond heb ik een embossingmal van JoyCrafts (6002-0609)gebruikt. Op de achtergrond bij Tilda heb ik een oudere embossingmal van de cuttlebug gebruikt.

De takjes zijn van Magnolia en de sterren komen van een mal van memorybox.

Ik heb de winter Tilda gebruikt van de nieuwste kerstserie van Magnolia Sweet Christmas Dreams. Ik heb haar ingekleurd met distress.




Neem ook eens een kijkje op het blog van It's a Magnolia Challenge en bekijk de schitterende creaties van de andere DT-leden.

Ik doe met deze kaart mee aan de challenges bij:
Just Magnolia (I'm dreaming of a White Christmas.....)
Creashop Duymelot (Bingo: Bloemen-Parels-Wit)
Scrap & More (Thema Kerst)

Ik wens jullie nog een fijne zondag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: