woensdag 14 december 2011

Seasons Greetings



Hallo lieve bloggers,

Dank jullie wel weer voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaarten. Ik ben nog steeds druk met kerstkaarten. Het lukt me dit jaar niet om er zoveel te maken als andere jaren. Maar ik heb er nu weer eentje klaar.



Het lijkt wel bijna echt al kerst. Tilda in haar kerstsok hangt al op en het witte dorpje en de kerstbomen glinsteren ook al in het wit. Het dorpje en de kerstbomen zijn van Mariannedesign. De bloem is een poinsetta van Magnolia, evenals de takjes.

Het mooie papier is van BoBunny - Snowfall. Ook de mooie ronde achtergrond is een een Craftable van Mariannedesign, Het tekststempel is ook van Mariannedesign.



Het is een zogenaamde wiebelkaart. Ik had dit patroon al een paar keer gezien op internet.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: