zaterdag 6 oktober 2012

Season's Greetings


Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie vandaag allereerst hartelijk bedanken voor al jullie lieve bezoekjes en complimenten. Dank jullie wel hiervoor. Ik wil jullie vandaag weer een kaart laten zien die ik vandaag ook op de demo in Delft bij Hobbyvoordelig laat zien. Dus hebben jullie zin!!! Kom gezellig langs.


Ik heb gebruik gemaakt van een allerliefste Tilda uit de nieuwste serie van Magnolia - Tilda with two little gifts.
Ik heb bij deze kaart weer 2 schitterende mallen van Noor! Design - JoyCrafts gebruikt. Allereerst de cutting en embossingmal 6002/0146 en de borduurmal 6002/2012.


De mooie kerstboom is een creatable van Mariannedesign. Het prachtige designpapier is van Pion en de tekststempel van Majadesign.


Het schitterende rozenkant is ook van Mariannedesign.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.


Geen opmerkingen: