woensdag 17 oktober 2012

Herfst, herfst, wat heb je te koop .....



Hallo lieve bloggers,

Vandaag laat ik jullie weer een echt herfstkaartje zien. Wat een mooie kleuren heeft de herfst toch ook weer.  Zeker als het zonnetje schijnt kan je zo mooi genieten van die schitterende herfstkleuren.


Ik heb natuurlijk weer een mal van Noor! Design gebruikt. De mal 6002/0147. Het egeltje is ook een ouder malletje van JoyCrafts (6002/0071) en de blaadjes met eikeltjes(6002/0058) is ook een oudere mal. 
De pompoen komt van een oudere mal van de cuttlebug zelf.

Ik heb het designpapier van magnolia gebruikt en Tilda komt uit de serie Turning Leaves 

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Midweek Magnolia's (Autumm/Fall colors)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.


Geen opmerkingen: