zondag 30 september 2012

CHALLENGE #53



Hallo lieve bloggers,

Vandaag begint er ook weer een nieuwe challenge bij Lovely Hanglar or Sweet magnolia

De opdracht is deze keer :

BINGO ~

Hieronder zien jullie mijn bingokaart en ik ben gegaan voor: Lace - Flowers - Sparkle

Ik heb zo'n mooie ovaal van Unique gebruikt. Ik zag het pas bij Monique Lokhorsen vond het zo leuk dat ik ze ook graag wilde hebben.

Het designpapier wat ik heb gebruikt is van magnolia. De denneboompjes zijn van JoyCrafts Lin en Lene Design 1201/0017.
De ijskristal is ook een malletje van JoyCrafts 6002/2001.

Verder heb ik nog de mooie hoekmal gebruikt 6002/0148.

De kerststerren zijn van Magnolia.

Ga snel eens op het blog kijken wat de andere DT-dames voor moois hebben gemaakt en doe gezellig mee.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond toe.


Geen opmerkingen: