zondag 2 september 2012

CHALLENGE #40



Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaarten. Dank jullie wel.

Gisteren zijn we thuis gekomen van een heerlijke week Ouddorp. We hebben genoten en hebben schitterende dagen gehad. Heerlijk gefietst en gewandeld en hebben verschillende soorten weer gehad. Maar we zijn heerlijk uitgerust en hebben het goed naar ons zin gehad.

Toen we thuis kwamen gisteren bleek dat ik niet meer op het internet kon en dat is nu net gelukkig verholpen door onze zoon, dus kan jullie toch deze kaart laten zien.

Vandaag begint de nieuwe challenge bij It's a magnolia challenge. 

De opdracht is deze keer:
~ Maak een schudkaart ~
~ Gebruik een Magnolia stempel (Tilda of Edwin) ~

Ik heb er een kerstkaart van gemaakt


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie designpapier van Magnolia. Ook de tekststempel is van Magnolia. Tilda komt uit de nieuwste serie voor Kerst.
Ook heb ik weer een mooie borduurmal van Noor! Design JoyCrafts gebruikt (6001/1201) en deze geborduurd met Chrissie garen.
Achter het mica van de schudkaart heb ik ijskristallen gebruikt. Wat kant en lint, bloemetjes, besjes, spacer en een floral flourishes 6003/0008 van JoyCrafts.


Ga eens kijken op het blog naar de andere schitterend creaties van de DT dames.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en veel liefs toe.





Geen opmerkingen: