donderdag 26 april 2012

Will you have coffee or espresso?




Hallo allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje. Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie reacties op mijn vorige creatie. Dank jullie wel!!!

Ik heb nu weer een kaart gemaakt met een nieuwe schitterende mal van JoyCrafts.


Ik heb deze koffiekan (theekan) gestanst en met embossing bewerkt op parelmoer karton met mal 6002/0112 en ik heb deze koffiekan geembost met een achtergrond stencil 6002/0614.


Ik heb de embossing en randjes bewerkt met distressinkt. Ook heb ik een Tilda gebruikt uit de serie Sweet Crazy Love. Het mooie designpapier is van Majadesgign en ik vond het heel toepasselijk bij deze koffiekan.
Verder heb ik nog een swirl gebruikt van JoyCrafts 6003/0008. Ook het mooie lint is van JoyCrafts 6300/0309.


Ik heb een kopje koffie in de hanger geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe. 

Groetjes van Ineke




Geen opmerkingen: