woensdag 25 april 2012

CHALLENGE #8 Midweek Magnolia's



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaart. Ik mag deze week en volgende week gast designer zijn bij de Midweek Magnolia's. Ik was natuurlijk helemaal trots en vind het heel erg leuk om te doen.

De opdracht is

_ Open thema


Ik heb voor deze kaart een lieve Tilda gebruikt uit de nieuwste serie van Magnolia.
Het designpapier is van JoyCrafts 8011-0553.
De swirls zijn van Magnolia. De zeilboot (LR0199) en de achtergrond (LR0141) zijn creatables van Mariannedesign.

De tekst is ook van Magnolia.


Ga ook eens kijken op het blog van de Midweek Magnolia's wat de andere dames voor schitterende creaties gemaakt hebben.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke










Geen opmerkingen: