zondag 1 april 2012

CHALLENGE #29



Hallo lieve bloggers,


Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:
- Maak een creatie met het thema pasen en de kleuren groen en oranje
- Gebruik een Magnolia Stempel (Edwin of Tilda)

De prijs is een waardebon van €  7,50

En hier is mijn kaart


Ik heb voor deze kaart designpapier gebruikt van BoBunny.
Tilda komt uit een eerdere serie van Magnolia en zit heerlijk te schilderen op een hekje van Leane Creatief. Ik heb Tilda ingekleurd met distress.
Het gras, bloemen en tekstempel zijn van Magnolia.
De randen zijn geponst met een Martha Stewartpons.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ga ook eens kijken op het blog naar welke schitterende creaties de andere dames gemaakt hebben.

Ik wens jullie een hele fijne zondag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke








Geen opmerkingen: