maandag 5 maart 2012

Spring



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer en ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn creaties. Ik ben er heel erg blij mee..

Vanavond laat ik jullie een kaartje zien, waar ik vorige week aan begonnen was en nu tussen neus en lippen door heb afgemaakt. Ik heb namelijk een hele drukke week. Ik ben 3 aan het werk tot en met woensdag en ben dan nog 2 dagen te vinden in Ede bij de Hobbyschuur.



Het mooie designpapier is van Majadesign. Verder heb ik gebruik gemaakt van de mooie creatables van Mariannedesign. Tilda heb ik ingekleurd met distress.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Magnolia Licous Challenge blog (Inspiratie challenge - denk aan lente)
Magnolia Cards (Bingo: Glitter, punch/dies, lace)



Ik wens jullie voor straks welterusten en slaap lekker.

Groetjes en liefs van Ineke

Geen opmerkingen: