dinsdag 20 maart 2012

CHALLENGE #2 HOBBYVISION



Hallo lieve bloggers,

Er is weer een nieuwe challenge bij Hobbyvision.

De opdracht is deze keer:
- maak een paas- of voorjaarskaart met de kleur geel erin.

Ik zelf mocht deze keer de opdracht verzinnen.



Het mooie designpapier is van Magnolia. Ook heb ik verschillende snijmallen van Magnolia gebruikt. Ik heb Tilda ingekleurd met distress inkt.

Ga ook eens op het blog van Hobbyvision kijken wat de andere dames voor schitterende creaties hebben gemaakt en doe gezellig mee.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Totally Tilda (Easter)
The Dutch Magnolia Chickies (Maak een lente-/paaskaart)
Anything Goes Challenge (Get reddy for Easter)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en ik wens jullie allemaal een fijne avond en voor straks welterusten.

Groetjes en liefs van Ineke

1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Ineke,

Wat een prachtige kaart.
Met zo veel leuke details er op verwerkt.

Groetjes Marrie