donderdag 15 maart 2012

Happy Easter



Hallo lieve bloggers,

Zo hier ben ik weer eens een keertje. Ik heb een hele drukke 1,5 week achter de rug en had vandaag eindelijk weer eens tijd om iets leuks te doen en heb dit ei afgemaakt. Volgende week zaterdag is er een workshop bij Miekelotte in Almere en kan je dit ei oppimpen.



Het is een echt paasei geworden met hele mooie stempels van Magnolia.



Het ei is plat en heeft natuurlijk 2 kanten die je op kunt pimpen.





Dus heb je zin om een ei op te pimpen kun je je zelf opgeven voor de workshop volgende week 24 maart 2012 bij Miekelotte in Almere.
De verdere gegevens kan je vanaf morgen vinden op het blog en de winkel van Miekelotte.

Morgen ga ik een dagje naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Wie weet kom ik nog iemand van jullie tegen.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Ineke,

Dat ziet er leuk uit.

Groetjes Marrie