donderdag 17 november 2011

Season's Greetings



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer. Ik wil jullie eerst vertellen dat mijn lieve broer afgelopen zondag op 52-jarige leeftijd is overleden. Precies 8 weken na onze moeder. Het zal een groot gemis zijn, zeker voor zijn vrouw en kinderen, maar ook voor onze vader en wij zelf. Zaterdag wordt hij begraven vlak bij onze moeder.

Ik had nog een kaartje gemaakt en wil jullie dat toch graag laten zien.



Het schitterende papier is van Majadesign. Ook de schitterende tekststempel is van Majadesign.

Ik heb als witte achtergrond een mal van JoyCrafts gebruikt die je kunt embossen met de trouvaille. De takjes zijn van Magnolia. De kerststerren komen van een pons.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:
Christmas Challenges (volgens sketch)
Magnolia Stamp lovers (Christmas Challenge)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ik wens jullie nog een fijne dag en veel liefs toe. Groeten van Ineke

Geen opmerkingen: