maandag 21 november 2011

Merry Christmas



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje. Ik was hier al mee begonnen maar heb deze kaart vandaag af kunnen maken.



Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papier van Maja design. Tilda (Sitting Tilda with teddybear) is van de nieuwste serie van Magnolia Sweet Christmas Dreams 2011.

De achtergrond is ook met stempel van Magnolia. Deze heb ik gestempeld met blanke inkt, embossingpoeder erop en toen met de heattool verhit.

Ook heb ik een Martha Stewartpons gebruikt. De heartswirls zijn van magnolia. Het tekststempel is van Mariannedesign.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:
Just Magnolia (Ribbons)
Paper Sundaes (Beautiful Bows)
The Dutch Magnolia Chickies (Maak een kerstkaart)
Bunny Zoe's Crafts (Anything Christmas with pearls)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ik wens jullie een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: