zaterdag 26 november 2011

Season Greetings



Hallo lieve bloggers,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge. Ook is er een hele leuke candy op dit blog. Ga dus snel eens een kijkje nemen.

De opdracht voor de nieuwe challenge is:

- Maak een creatie met gebruik van ponsen, maakt niet uit wat voor pons als er maar geponst is
- Gebruik een Magnolia stempel (Tilda of Edwin)



Ik heb voor deze kaart natuurlijk weer het mooie papier gebruikt van Majadesign. Ik krijg er geen genoeg van.

De achtergrond bij Tilda heb ik bewerkt met een embossingmal van JoyCrafts. De rand rondom de kaart heb ik gemaakt met een Martha Stewartpons.

Ook de bloemen zijn geponst.



De kerstbomen zijn van Magnolia evenals de takjes. Tilda is van een oudere serie, maar ik vind haar zo lief.



Wat kant erbij met brad en kerstklokje. De tekststempel is van Mariannedesign.

Ik wil tevens meedoen met de challenge bij:
Dutch Magnolia Lovers (Back in time)
Scrap Cards Challenge (kaart met kerstbomen)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Neem ook snel een kijkje van de andere dames voor schitterende creaties hebben gemaakt op het blog van it's a magnolia challenge of doe gezellig mee.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en veel liefs.

Geen opmerkingen: