dinsdag 25 december 2012

CHALLENGE #48



 Hallo lieve bloggers,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij It's a magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:

~ Maak een creatie met daarop een (Nieuwjaars) wens/tekst (dit hoeft dus geen nieuwjaarskaart te zijn als het woord wens/wish er maar op staat) ~
~ Gebruik een Magnolia stempel ~

Dit is mijn kaart geworden


Ik heb verschillende mooie mallen van JoyCrafts gebruikt. De mooie nieuwe blauwe mal 6003/1001 en de mooie mal 6002/0149. Het mooie designpapier is van BoBunny.
Ook heb ik nog een mooie nieuwe swirl gebruikt 6003/0014. Tilda is gestempeld op het nieuwe stempellinnen 6410/0100 en toen uitgestanst met een Lin en Lene stencil 1201/0044. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent kleurpotloden. 


Ga eens kijken op het blog van It's a magnolia Challenge en bekijk de mooie creaties van de andere DT dames.
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst. 



Geen opmerkingen: