maandag 10 december 2012

CHALLENGE #3



Hallo lieve bloggers,

Vandaag gaat er ook weer een nieuwe challenge van start bij Miekelotte.

De opdracht is deze keer:

~ Maak een Nieuwjaarscreatie ~

Dit is mijn kaart geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van een hele leuke Tilda de Bright Tilda. van Magnolia
Ook de tekst is een tekststempel van Magnolia.
Op de achtergrong bij Tilda heb ik een Nieuwjaarswirl gebruikt van Magnolia.

 Ik heb ook verschillende mallen van JoyCrafts gebruikt. Allereerst de mooie blauwe mal van Noor! Design 6002/0147. Deze heb ik gestanst uit mooi spiegelkarton van JoyCrafts 8011/0106.
Ook de vlaggetjes zijn cutting en embossingmallen van JoyCrafts 6002/0101 en 6002/0102
De ster is een diehoockey van Magnolia, zo ook de prachtige swirl.


Gaan jullie ook eens gezellig kijken op het challenge blog van Miekelotte en bekijk de mooie creaties van de andere DT leden.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.



Geen opmerkingen: