woensdag 28 november 2012

Winter Wonderland



 Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik nog een keertje met een kaart. Ik had gewoon zin om een mooie kaart te maken voor de Dutch Magnolia Lovers. 


Ik heb voor deze kaart verschillende stencils van JoyCrafts gebruikt. Allereerst de mooie ovaal 6002/0029. Dit is een oudere cutting en embossingmal, waar ik een blauw lintje heb door geregen.


  Verder heb ik de mooie hoeken van Noor! Design gebruikt 6002/0136 en de leuke boompjes van Lin en Lene design 1201/0017. Tussen de bomen vandaan komt nog een hertje kijken. Zie je zijn kopje, het is cutting en embossing mal  6002/0071.

De sterren komen van een mooie mal van Mery Cozijnsen 6002/2003.
Het dorpje en Tilda zijn van Magnolia en van de serie a Christmas Story 2012.

Het mooie designpapier is van Maja design. Op de ovaal heb ik nog een mooie ovaal van Unique gedaan.
Ik heb Tilda en het dorpje ingekleurd met distressinkt.

                             

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende Challenges:

Dutch Magnolia Lovers  (Maak een winterse kaart en gebruik de kleuren blauw en wit).

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden. Dank jullie wel voor het langskomen en ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond.


Geen opmerkingen: