dinsdag 27 november 2012

CHALLENGE #46



Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge

De opdracht is deze keer:

~ Maak een winterkaart ~
~ Gebruik een Magnoliastempel op je kaart ~ 

 Ik was afgelopen week op de beurs en toen had Neline zo'n leuke kerstster gemaakt met het mooie Magnolia papier en de Tilda met het houthakkertje. Ik was er weg van. Ik was er ook door geinspireerd en heb deze kaart voor jullie gemaakt.

Ik heb voor deze kaart verschillende stansen gebruikt. De grote boom is van Mariannedesign, de kleine boompjes erbij zijn van Magnolia.
Ook het hekje en de sneeuwvlok zijn van Magnolia. De boompjes aan de voorkant van de kaart komen van een stans van Tim Holtz,
De sterren komen van een malletje van Memorybox.


Ga eens snel kijken op het blog van It's Magnolia en bekijk de mooie creaties van de andere dames.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.


Geen opmerkingen: