dinsdag 5 februari 2013

CHALLENGE #51



Hallo lieve bloggers,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge

De opdracht is deze keer:

~ Verwerk een houten embellishment op je creatie ~
~ Gebruik een Magnolia stempel (Edwin of Tilda) ~

Ik heb een leuk model kaart gebruikt wat je kunt vinden op het blog van Diny Sprakel

Ik heb wat houten swirls gebruikt.
Ook heb ik het mooie kraftpaper 8089/0204 van JoyCrafts gebruikt. Samen met het mooie designpapier van Pion.


Ik heb de nieuwe bloemen van Noor!Design/JoyCrafts gebruikt 6002/0160 en de 2 andere mallen van Noor! Design 6002/0134 en 6002/0146.

Gaan jullie ook eens kijken op het Blog van It's a Magnolia Challenge naar de mooie creaties van de andere DT-dames.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Geen opmerkingen: