dinsdag 22 januari 2013

CHALLENGE #50



Hallo lieve bloggers,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij It's a magnolia Challenge.

De opdracht is deze keer:

~ Verwerk een klok op je creatie ~
~ Gebruik een Magnolia stempel Tilda of Edwin ~

Dit is mijn kaart geworden


Ik heb verschillende stencils van JoyCrafts en Noor! Design gebruikt.
Allereerst de mooie doiley die deze maand in de winkel te koop is 6003/1004.
Ook heb ik de mooie border 6002/0149 gebruikt.
De mooie swirl 6002/0163 achter Tilda komt ook deze maand uit.
Het designpapier is van magnolia en de mooie klok is een stencil van Mariannedesign.


Ga ook eens op het blog kijken naar de mooie creaties van de andere DT dames.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.


Geen opmerkingen: