zondag 29 juli 2012

We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year



Hallo lieve bloggers,

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige creaties. Afgelopen week heb ik niet zo veel geknutseld, het was lekker warm en daar moeten we toch ook van genieten.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb met een craftable van Mariannedesign. Het huis (CR1218) heb ik met kraft paper uitgestanst. Ook heb ik het huis in wit uitgestanst en het gedeelte bij de deur uitgesneden. de deurtjes heb ik ook wit gemaakt.


Rondom het huis staan wat dennenbomen (CR1224) die ik met groene whitewash heb uitgestanst en geembost. Daarna heb ik ze een beetje opgeschuurd en bewerkt met witte sneeuw.

Boven op het dak landen net de twee rendieren (LR0179) met de arreslee (LR0178) van de kerstman.


Aan de rechterkant van de deur heb ik een oudere creatable van Mariannedesign gebruikt: de kleine kerstboom (LR0136).


Voor het huis staat Tilda in de kou. Winter Tilda komt uit de kerstserie Sweet Christmas dreams 2011 van magnolia.
Ze staat bij de mooie hulsttakken (LR0181) van Mariannedesign met een mooie bloem van Magnolia.


Deze tekst is ook van Magnolia.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenge:

TOMIC (Kerstmis in juli - kleur en thema uitdaging)

Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag toe.



1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Ineke,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en je heb van die mooie details er op verwerkt.
Ik vind dat huis geweldig wat heb je dat leuk gedaan.

Lieve groetjes Marrie