vrijdag 1 juni 2012

New Baby



Hallo lieve bloggers,

Vandaag laat ik jullie weer eens een baby kaart zien. Ik vind deze lieve baby Tilda zo geweldig leuk. Er was door iemand uit Australie gevraagd of ik zo'n kaart wilde maken en dat heb ik vandaag kunnen doen.


Het mooie designpapier is van Magnolia en Tilda komt uit de serie Princess and Princesses. Ze blijven zo ontzettend leuk. 

De doiley is van Cheery Linn en de mooie ronde mal is een craftable van Mariannedesign. De rand heb ik gestansd met een DooHickey van Magnolia.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Just Magnolia (anything goes)

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een heel goed weekend toe.
Ik morgen in ieder geval te vinden in de ID winkel in Molenaarsgraaf. Aanvang 9.00 uur tot 16.00 uur.

Heel veel liefs en groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: