zondag 8 januari 2012

CHALLENGE #23

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge.
De opdracht is deze keer:

- Maak een kaartje zonder design papier
- Gebruik een magnolia stempel op je kaart



Ik heb gebruik gemaakt van 1 van de schitterende nieuwe mallen (LR0200) van Mariannedesign. Ik heb ook een oudere creatable gebruikt (LR0180).

De Tilda komt uit de nieuwste serie van Magnolia en de roosjes heb ik gemaakt met een creatable (LR0161).

Ga eens kijken op het blog welke mooie creaties de andere dames van het Team hebben gemaakt en doe gezellig mee.

Ik doe met deze kaart gelijk mee aan de volgende challenge:


Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

1 opmerking:

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Ineke,

Mooie kaart heb je gemaakt en dan die creatable: Super! Het lijkt me best moeilijk om zonder designpapier een creatie te maken... Een uitdaging is het zeker wel!

Succes met de challenge.

Groetjes, Karin